Danes je 25.4.2024

Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Kako se odzvati v stresnih ali konfliktnih situacijah s sodelavci in starši?

18.10.2018, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:38:13

Poglavja

Tudi v šolskem okolju nemalokrat pride do konfliktov, bodisi med starši in učitelji bodisi med sodelavci na šoli. Kako pravilno odreagirati, ko so želje in pričakovanja enih ali drugih drugačna od vaših? Velikokrat se namreč zgodi, da v boju za svoj prav izberemo napačno strategijo komuniciranja in s tem situacijo le še poslabšamo.

V pričujočem spletnem seminarju strokovnjakinja Tatjana Zidar Gale, NLP trener in NLP "coach", predstavlja učinkovite načine odzivov na stresne ali konfliktne situacije in nas nauči, kako postati pravi vodja, ki zna v pogovoru ohraniti odnos in doseči želen rezultat.

Kazalo vsebine:

  • Kako komuniciramo in kaj so naši filtri
  • Oblike komuniciranja
  • Napake v komuniciranju
  • Kako razviti asertivno komuniciranje
  • Zaznavni položaji in komunikacijska orodja

 

Predavatelj

Tatjana Zidar Gale

Tatjana Zidar Gale

univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.

Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še mednarodno licenco in naziv »NLP-coach«. Je mednarodno certificirana psihoterapevtka integrativne relacijske psihoterapije. Študirala je na IPSI (Inštitut za integrativno psihoterapijo in svetovanje) v Ljubljani ter diplomirala na I.I.P.A. (International Integrative Psychotherapy Association). Leta 2012 je postala učiteljica čuječnosti, od takrat redno izvaja tečaje in delavnice premagovanja stresa. Je članica Slovenskega društva za integrativno psihoterapijo in transakcijsko analizo SINTA ter članica mednarodne zveze I.I.P.A. Že 25. leto vodi seminarje in delavnice retorike, pogajanj, medosebnega komuniciranja, reševanja konfliktnih situacij … Prav tako izvaja individualne in partnerske terapije, coaching ter individualne treninge s področja retorike in komuniciranja. Je soavtorica knjig Dialog – gibalo sprememb in učbenika Retorika, uvod v govorniško veščino ter avtorica knjig Retorika – moč besed in argumentov, Medosebno komuniciranje na delovnem mestu in Retorika – veščina prepričevanja.