Danes je 16.4.2024

Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Situacijsko vodenje

4.2.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:32:13

Poglavja

Situacijsko vodenje oz. izbira pravilnega stila vodenja glede na dano situacijo je eno izmed najboljših orodij vsakega vodje, bodisi ravnatelja, učitelja, pa tudi managerja in direktorja. O prilagajanju načina vodenja glede na to, s kom komuniciramo ter s kakšnimi izzivi se soočamo, ter kdo je pravi vodja več izveste v pričujočem video seminarju, ki ga je za nas pripravila strokovnjakinja s področja Tatjana Zidar Gale.

 

Kazalo vsebine:

  • Štirje stili vodenja
  • Diagnosticiranje stopnje razvoja
  • Kombinacije sposobnosti in zavzetosti
  • Odnos med razvojnimi stopnjami in stili vodenja
  • Kdo je pravi vodja

 

Predavateljica:

univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.

Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še mednarodno licenco in naziv »NLP-coach«. Je mednarodno certificirana psihoterapevtka integrativne relacijske psihoterapije. Študirala je na IPSI (Inštitut za integrativno psihoterapijo in svetovanje) v Ljubljani ter diplomirala na I.I.P.A. (International Integrative Psychotherapy Association). Leta 2012 je postala učiteljica čuječnosti, od takrat redno izvaja tečaje in delavnice premagovanja stresa. Je članica Slovenskega društva za integrativno psihoterapijo in transakcijsko analizo SINTA ter članica mednarodne zveze I.I.P.A. Že 25. leto vodi seminarje in delavnice retorike, pogajanj, medosebnega komuniciranja, reševanja konfliktnih situacij … Prav tako izvaja individualne in partnerske terapije, coaching ter individualne treninge s področja retorike in komuniciranja. Je soavtorica knjig Dialog – gibalo sprememb in učbenika Retorika, uvod v govorniško veščino ter avtorica knjig Retorika – moč besed in argumentov, Medosebno komuniciranje na delovnem mestu in Retorika – veščina prepričevanja.